søndag 7. mars 2010

Tilbake...

Vi er naa et stykke uti mars, og jeg foler at jeg vil gaa tilbake til bloggen...etter a ha vart ute en vinternatt..(ogsaa bokstavelig)..

Etter a ha vart invalidisert et par maneder, saa glir det liksom ikke paa skinner..

Men episodene mine fortsetter..naa maa jeg bare sortere litt.

..Eller la meg ta det siste forst..Huset skulle atter en gang velsignes..Denne gangen var det Padre Luigi (achtung.achtung, som jeg har skrevet om for)
han kom inn og gjor som hor og bor.Da han skulle gaa, kom Rocky....
Jeg vet ikke hva det er, men.....

Rocky liker ikke Padre Luigi...Og Padre Luigi liker ikke dyr...

Padre Luigi velsignet hunden min med vievann...etter 10 euro....Som takk ville Rocky spise ham opp....

Slik er livet.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar