mandag 10. mai 2010

Norge mitt Norge......

Jovisst...et godt land.....for hvem....vet noen det?

I Italia er som regel folk slemme...veldig slemme...Men det gjòr ikke sa mye, sa lenge man vet om det...da kan man ta sine forholdsregler...

I Norge er ikke folk slemme hvis forsiden er vendt mot...Det er nar baksiden blir snudd til, at det slemme kommer frem...og det er ikke mate pa heller...

Min hund ble forsòkt forgiftet og drept i Italia...Det var dramatikk og et langt sykehusopphold....Synderen vil fa sin straff som fortjent...Et 10-12 ars fengselsopphold i Palermo (Han hadde vel gjort litt til da)

Etter denne traumatiske episoden, tenkte jeg i min enfoldighet at den eneste màten er a fa hunden hjem til Norge...
Endelig hjemme tenkte jeg.....

I sòndagskolen, ettersom jeg husker, var det tollere og syndere..

I flg. Norge er jeg en synder...hunden min hadde tatt ormekuren pà Italiensk...
No good.....

Tolleren skulle ha ny kur......
Javel....

1800 kr. i dass for meg, (ingen kvittering)
1800 kr. i lomma til tolleren..

Norge, mitt Norge.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar