søndag 22. august 2010

21.agust....

Dagene flyr.....Det er folk og folk...
Ferragusta, fyrverkeri, folk, lidoer med show, dans, pasta e fagioli...(pastafasule)
Man kan leie en fast plass paa en lido...
En parasoll, et bord og to solsenger...
Det har vi gjort i august...
Vanvittig...sier noen..(vi bor 100m fra stranden)
Men noen ganger er det godt aa bare vare to...
Vi har plass nr. 15 (men det vet ikke familien)
Det funker som et lite fristed..et par timer om dagen..
Jeg savner Michael...jeg gleder meg til Jan kommer...Og kanskje etterhvert Richard..
Iallfall til eldstemann kommer igjen med sine to...
Den nye bilen er blitt velsignet av Padre Antonio..
(mamma er blitt blakk)..
Det gjor ingenting...for dette ene livet vi har...kommer ikke i reprise...
(mener ikke aa vare uansvarlig)
Jeg krangler med Nunzio for tiden...pga. peppertreet (som han vil kutte ned)...
Jeg traff en gammel venninne..Pina...
De kranglet om sonnen..som er soldat i Libanon..
Vi (Pina og andre) reiser til ..San Giovanni Rotondo..i slutten av september...
Varmen i sommer har vart litt slitsom...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar