søndag 21. november 2010

22.nov...

Igjen alene.....Bilen er tilbake i Norge...lastet med folk og ting..
Vi sitter her i regnet..hunden og mamma..
I morgen kommer Boris for a hente poser...(etter en gedigen opprydning)
Regn i Italia er det verste jeg vet...
Jeg savner alle...selv om det ikke virket slik..
Jeg savner de sma, hjemme i Norge..
Det er snart jul...og snart begynner malerarbeid...
Giovanni og kone var pa kaffebesok...(mine beste venner)
Jeg er stolt av Dino og Jan og Kris....
24 timer on the road..
Bilen var i Italia for oppussing...(en reperasjon som hadde kostet 24000 i Norge..her kostet det samme 8000 kr.)
Ellers er det ikke sa mye positivt pa hjemmefronten....En svigerinne er blitt enke...en annen skilt...
Hunden har fatt nytt navn....Han heter "the king of America"..
(men det er det ingen som skjonner)
Bouna notte.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar