fredag 9. juli 2010

Una bella bestia.....

Jeg har alltid sagt og ment at Rocky skulle bli i Norge.....

Det ble ikke slik...Rocky biter....de han ikke liker......

Derfor..for ikke aa bli anmeldt..og kanskje avlivet......
..ble Rocky med tilbake....

..en non stop tur, gjennom Europa...

Dyret mitt..er veldig intelligent...men sta som fanden....

Dino...min siste gutt....sa...jeg haaper ikke at du skjemmer han bort....slik du har gjort med oss....

Kanskje...han er lillegutten min.....
Men ingen liker ham.....

De...(noen slemme) ga ham rottegift....
Det har kostet meg "an arm and a leg"...

Rocky...bambino mio...

Som de ga rottegift.

Han lever ......men ingen kommer .....


Rocky er saa sterk, at ingen kan gaa tur med ham....


Naar kvelden kommer... gaar vi til stranda...(etter alle turistene er hjemme)....


Da loper han frem og tilbake...bader og svommer.....

Alle gatehundene (som det er mange av) er redde for ham...


Lille Rocky...mammas gutt...du sliter meg ut....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar