søndag 27. september 2009

10 ting om meg selv...

En "utfordring" (nei, det heter visst ikke det..) fra Fru Storlien...
Etter mye tenkning og grubling...blir det omtrent slik...

1..Jeg er sosial, og kan omgaes alle,

2..Jeg hater urettferdighet..mishandling av alle slag..folk som tar seg selv
hoytidlig...

3..Jeg har oppfostret 4 gutter...(bra, tror jeg...selv om noen mener noe annet)

4..Jeg jobbet lenge i "kontorbransjen" ..jeg var mor til 2, da jeg tok min
2. utdannelse..."teknisk"....idag er jeg trygdet p.g.a. helseproblemer..

5..Jeg har bodd lang tid i en liten Italiensk "Kardemommeby"....og snakker Italiensk som ...en Pakistaner snakker Norsk...

6..Jeg er redd for noen ting...bl.a. edderkopper, galninger, ensomhet, ghosts,

7..Jeg savner bare 1 ting fra Norge...Lange, lyse sommerkvelder...

8..Jeg er en god venn, tross alt..(det kan noen ganger virke motsatt)

9..Jeg er dritt lei av de siste 3 arene.....hvor, livet ble spist opp av sykdom...

10..Jeg er IKKE bitter....og kunne gjerne ha levd livet en gang til...(med noen moderasjoner)


Dette er 10 ting av mange....Neste ut.........
Livar og Sofie.........??

2 kommentarer:

  1. Jeg er blitt utfordret av deg til å fortelle ti ting om meg selv.

    Jeg er lett å lure med så her kommer det ti ting om meg selv. Jeg kan ikke legge det ut på egen blogg av to grunner. Først og fremst fordi min blogg ikke er "personlig" og for det andre; Sofie blånekter, dette får være bare mitt personlige innlegg.

    1 Jeg er glad i livet. Slik det er nå, ikke nødvendigvis slik det har vært.

    2 Jeg er utrolig fornøyd med å bo store deler av året i Puglia - Italia.

    3 Jeg har tre intelligente og oppegående døtre og et utrolig kjekt barnebarn Lucas. Pluss Hannah og Sarah, Sofies barnebarn.

    4 Jeg har arbeidet 38 år i bank. Før det en allsidig yrkeserfaring, alt fra bonde, sveiser, lok.fører etc.

    5 Leddgikt gjorde at jeg fikk uføretrygd i 2008. Da ble livet ikke bare en lek, men også en dans på roser. For da kunne vi være lenge lenge i Italia. Sofie tok AFP samtidig og her er vi.

    6 Jeg er en nysgjerrig ateist. Misliker den makt og påvirkning som religion har i samfunnet, både i Norge og i andre land.

    7 Jeg liker ikke å se at folk blir lurt av kvakksalvere, håndspåleggere, forbedere etc som bare er ute etter folks penger uten å gi noe reelt tilbake.

    8 Jeg blir lett engasjert og er sosial i mange media. Liker å skrive avisinnlegg og kritisk kommentere det jeg ser som urimelige påstander.

    9 Jeg har økonomiske problemer; sliter med å få utgiftene til å strekke til.

    10 Jeg er glad i Sofie.

    SvarSlett
  2. Til Livar og Sofie....

    Jeg tror vi har mye til felles...
    En gang...hvis dere kommer til "vestkysten"....
    Kom til oss..dere er hjertelig velkommen...

    Min adresse er:
    Cristina Mannala
    Viale Kennedy 11,
    81034 Mondragone (CE)

    Jeg er alltid veldig glad, hvis nordmenn kommer rundt....spesielt "landsmenn" (vi kommer vel fra omtrent samme "distrikt".....

    Benvenuto.............

    Hjertelig hilsen fra
    Cristina og Nunzio

    SvarSlett