onsdag 28. oktober 2009

En verden i stampe.........

En laang uke er over...og jeg vet ikke hvor dagene ble av...mye har skjedd...og mye vann har rent ut i det Tyrrenske hav....

Og elektrisitetsregninga for 3 mnd er kommet..Verre enn i Norge...huff og huff....

Testene fra alle (noen) sykehus og sentere er fine..Dottoren (en god venn) kom personlig med resultatene...

Men...som de sier...og som jeg vet, saa inderlig godt.....Kast sigarettene...

Den gamle ryggskaden er helbredet...vekten er paa vei opp igjen....I det siste sykehuset, ble jeg godt kjent med en gammel kvinne.....

Hun sa hele tiden...Come brutte...tutte hospitale...Hun nektet alt....Hun ble hentet etterhvert...

Svoger Enzo har begravd sin kone...Livet er paa skinner...og han er paa middagsbesok....

Den lille hunden min..er ikke liten lenger....han er blitt stor og "slem" og vrang...

Blomstene og plantene fikk en velfortjent oppussing idag...og Catarina inviterte til kaffe....

Angela kom med "pumkin"...som jeg ga til Anna nabo....siden jeg ikke visste hvordan man koker dette...

Ivan var full..og ville ha med seg hundene.....

Jeg matte lukke porten...dessverre....Du kan sove her litt...hvis du vil....og etterpaa gaa paa tur..

Men han ville ikke...

Han fikk med seg en pose mat...

Det ringte paa...og doktor Gaetano kom med den siste CD en....

Etterhvert reiser jeg til Norge.....10.november.....paa enveisbillett.....

Men jeg kommer igjen...................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar