søndag 4. oktober 2009

En vanlig dag....

Jeg vil gjerne gi min takk, til en meget god venn....Han heter "Ivan"...han er en stor, kraftig eks russer, (ulovlig innvandrer) eks straffange, eks politi...

Ingen vil gi ham arbeid, fordi han er alltid pa fylla...

Men aldri her i Viale Kennedy....Viale Kennedy er en god plass...For mange...

Det er fordi Nunzio er rundt...

Ivan har en bror....Han heter Rocky....De er bestevenner....

De snakker sammen..om mye...Jeg vet.....
fra lytting i hagen...

I morgen kommer Ivan igjen....Da vil han feie, renske,
vaske, ....

Han vil ha sigaretter, mat, lommepenger...og alltid en plass ...

Min italienske mann er i virkeligheten en sosialarbeider.....

Han (Nunzio) sier...Jeg vet...jeg har vart innvandrer selv,... i mer enn 30 aar....

Ivan har store hender, store ben..han labber rundt.....og leker med Rocky...

Folk rister pa hodet, men det gir vi fanden i.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar