lørdag 15. august 2009

Cico...

Jeg veier 55 kilo.....Jeg vet ikke hva Cico veier....Kanskje ikke fullt sa mye..
Men han er en bunt av muskler og sener...
Og har en kjeft...som kan rive strupen over..in no time.....
Han var satt i en boks...
saa kom han til Viale K.

Jeg har alliert meg med en stokk...en bastone....
Den er med paa tur...

Hver gang vi spaserer ned til havet....er stokken med....fordi Cico ikke har
folkeskikk....

Det skal sies, at jeg aldri har slatt hunden....og kommer ALDRI til a gjore det...

Stokken er med...som en slags P pille.....

I morgen skal vi til Gaetano......
Mamma, hanhunden i band og stokken.....

Rocky er veldig sjalu...han bet Cico i halen....og fikk seg en paa trynet...

Derfor har jeg skiftet jobb....
og er blitt fredsmegler...

Cico betyr Cicerone...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar