torsdag 13. august 2009

Hunden ....

Lille Rocky...veier over 4 kilo...
Da han kom, veide han 480 gram......

Han hadde ikke tenner, kunne hverken gaa eller se......han ble tatt fra hundemor alltfor tidlig...

Fra tateflaska, som var for stor, matte jeg pumpe melk, inn i den lille munnen...

Natt og dag...for at han skulle overleve.....

Jeg er nabo med en dyrlege....det blir bra til slutt.....

Tenker jeg....som aldri har hatt en hund, i hele mitt liv.......

Hva er takken for alt dette......Han er frisk og sunn....og er blitt en liten djevel....
som........ biter meg i skinnleggen...

Da ma mamma gi ham ris pa halen......

Det liker jeg ikke......

Rocky er oppkalt etter.... Rocca dei Dragone.....og Monte Petrino......som er Mondragone.....hvor han kom fra.....

Han havner i Norge etterhvert, etter en helvetes sjau.... med vaksinasjoner og passaporto..

Fordi han er knyttet til Dino.......

Jeg svetter ikke bare pga. varmen.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar