onsdag 5. august 2009

Mammas gutter....

Om en dag..og litt....sà reiser Dino hjem til Norge....Jeg liker det ikke...og han liker det heller ikke....

Men han vet at han mà...for à ta neste skoleàr....

Michael kommer 11.august...Gianni kommer 20.august..
Nàr Michael er her..sà pleier han og vennene à ha "grillparty"..

Det er en gjeng pà 20 unge menn, og 1 ung dame...den unge damen er hverken lesbisk eller har fast fòlge....hun er bare en "av gutta".....

De rydder alltid etter seg...
men en en gang, som de hadde hatt vinkrig...sà hadde de glemt at oppunder taket var det masse vinflekker....

Men jeg har Evelina som gjòr rent, og Ivan som maler......

Gianniboy...var her i fjor....
Etter det sà var han ute for en ulykke....og brakk ryggen...
Det gàr fremover...han er til rekonvalens..

Han kommer giorno 20.........Jeg sa....uten bagasje..
Det er lettere...og han vet sin vei fra Roma og ned.......

2 kommentarer:

  1. Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Det høres ut som du lever et trygt liv i varme Italia og jeg kan ikke si annet enn at jeg misunner deg som slipper unna snø og kulde.

    KOs deg med dagene.

    Marit

    SvarSlett
  2. takk..takk til Marit...
    jeg har hatt nok av snò og kulde..
    i tidligere dager màtte jeg stampe meg gjennom snò, med en unge under hver arm..for à hente bilen, som sto parkert utenfor butikken....
    det var for à slippe à skuffe sà mye, fòr jeg kjòrte dem til dagmammaen....

    SvarSlett