mandag 8. mars 2010

8.mars..

Dagen 8. mars betyr ingenting for meg.....Jeg vet om 8.mars...

Jeg er fra Norge.....

Italienske kvinner omfamner denne dagen....
Det betyr at de kan gaa ut.....
Paa restaurant....alene......
Dem....uten folge.....
Unntagen til og fra restauranten........
Big deal....???

Jeg er fra Norge....takk og lov.....

Min italienske mann er enig......

( i syttiarene, da jeg var hippie, betydde nok 8.mars mer, .....(en annen barnesykdom)....

Jeg er fra Norge......selv om det ikke virket slik....den dagen jeg ble robbet....og ringte konsulatet i Napoli.....

En ku kunne hjulpet mer......hvis kyr vet om 8.mars....

Antagelig ikke.....

2 kommentarer:

  1. Du har visst hatt litt av en vinter...å ikke snakke i to måneder må være ILLE!

    SvarSlett
  2. Vet konsulatet i Napoli om det er lov å stupe fra bergene utenfor Napoli? Fint at du er i gang med skrivingen igjen, cmannala!

    SvarSlett