lørdag 20. mars 2010

Sigarettstopp......?

Hvordan kutter man ut sigaretter...???
Jeg har egentlig veldig lyst...

Omgivelsene har VELDIG lyst....
Min mann banner.....
Andre sukker...
Noen kommer med moral.....

Jeg setter min lit til Bambino Gesu.....og Padre Pio....
Noen har sluttet tidligere....
Andre vil slutte senere....

Svoger Kjell sier....bare kutt ut......
Min soster Anne sier det samme....

Min Ole liker ikke sigaretter....
Min Richard hater sigaretter.....

Det gjor naboer og venner ogsaa.....

Kanskje jeg kan si (rope) som nabopasienten (da jeg ble operert) gjorde,...AITUTAME.....
Hjalp det...???????

Nei....Jeg stoler heller paa min egen, vrange vilje...

Fanden....L,untimo.........

I morgen vil det bli den 1. dagen i resten av mitt liv...

Uffa............

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar