mandag 8. mars 2010

Her i Italia, hvor jeg bor.....til vanlig.........er ikke livet alltid, som man tror, eller leser om.........
Her i italia...skjer det mange ting....nesten alltid paa en gang....uansett velsignelse, vievann eller handspaaleggelse.....

Saa fort Padre Luigi hadde gatt, saa ballet det paa seg.....
Padre Luigi (jeg liker bedre Padre Antonio) skvettet vievann over hus og hjem og hund...Det kostet 10 Euro.....(naboene betalte 5..minus hund)

Velsignet..?? Takke fanden for det...
Bilen ble stjalet....
Hunden ble nok en gang syk....
De forsokte seg paa hovedinngangen....
Og kjokkeninngangen....
Fandens utlendinger(jeg er ikke rasistisk)..........
(En italiensk tyv...har tross alt aren i behold)

Padre Luigi trenger hverken vare snill, mild eller god.....vi kjenner lusa paa gangen....Prestenippen eller solibatet strekker seg .....helt.........til det narmeste horehuset.......Naa er jeg hvist slem...me n det gir jeg fanden i.....
Padre Luigi og jeg vil motes........ hist ved floden.....???????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar