mandag 15. mars 2010

En episode....

Jeg kaller henne Rosa....Et navn blant mange.....elskerinner....
Elskerinnene...de mange jeg kjenner..eller noen..er mennesker.....
som alle andre...
Elskerinnene er ute paa fredager.....
Konene er ute paa lordager......
Mennene er like glad i dem begge...???....tror jeg....
I helgen var Rosa paa besok.....
Mannen ogsaa......
Rocky bjeffet om bare fanden....
Ingen liker Rocky....min lille hund....
Vi reiser snart....vovva og jeg.....
Vi er invitert....til Rosa ....
Men jeg tror nok det blir Norge...

Elskerinner lager god mat......
De kan sy og stryke toyet...
De vasker og styrer...
De ordner ut i det meste....
Konene vil ha presanger..
Elskerinnene vil ha tid....

Mennene vil se det hele an....

Rosa griner .....snakker og beklager seg....
en naturlig reaksjon...etter 10 lange aar.....

Jeg vil si..som min ektemann...
"Thank God.I Am a country boy"

Det skal ikke vare enkelt.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar