tirsdag 28. juli 2009

Fra Viale J.F.Kennedy, Mondragone....


Over det grònne bordet (skal skiftes ut med en utesofagruppe, nàr jeg vinner i tipping) er pergolaen (for tiden et drivhus, pga.plasttak)...


Under det grònne lokket, er det en 1000 liters gasstank..varmtvannsberederen gàr ogsà pà gass...praktisk, nàr opptil 12 personer skal dusje 2-3 ganger daglig...(ikke misforstà, jeg liker folk)...


Fra inngangspartiet nede...(Hovedinngangen er i etg. over)
Alt jern pà dòrer og vinduer, bàde oppe og nede, er satt pà etter innbruddet i 2006..
(jeg vet at vil "de" inn, sà kommer de inn, men vi kan gjòre det litt vanskeligere)




Nà begynner det à bli ferdig...Enda mangler lys, og rygg/seteputer...Dette blir folòpig utespiseplassen...Nàr pergolataket blir ferdig, sà bytter jeg rundt og kan bruke gaseboen til "sittegruppe", basseng (mobilt) eller carport...

2 kommentarer:

  1. Ska sei! Du har jammen et flott hjem. Og du har klaget over manglende evne til å få det til å blomstre? Dette her var berre lekkert.

    Nunzio på bildet under, er det din mann? Han så så snill ut.

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha..Det begynner à komme seg..men det er sommerblomstene som dòr...
    Jeg har funnet ut en ting, at for à holde det, sà mà man vàre her...Det nytter ikke à reise i skytteltrafikk frem og tilbake til Norge..Det har vi blitt nòdt til à gjort de siste àrene pga.Michael og Richards skolegang..Nunzio er min mann og far til Michael og Richard..

    SvarSlett