tirsdag 28. juli 2009

Ting og tang...

Unnskyld meg, men jeg blir litt oppgitt...
Jeg pleier i sene kveldstimer og sitte oppe for à lese blogger....

Da leser jeg mye rart....

Spesielt fra de amerikanske...

Hvorfor, spòr jeg meg selv..

Hvorfor late som...nàr man er her , og skal skrive hjem, eller skal imponere....?????

Hvorfor skrive om Napule, nàr man har lest det i en bok, eller hòrt det fra en venn, som en gang har vàrt der..??

Kanskje man mà det pà amerikansk...

I en blogg leste jeg om sòppelet....hvordan og hvorfor og dersom og nàr.....
Om lommetyver..hvordan og hvorfor og dersom og nàr....
Osv.... om hvordan og hvorfor og dersom og nàr.....

Da elektrikeren monterte utelysene, fikk han beskjed om at de skulle stà lenger fra hverandre...det var fordi at jeg ikke orket à se blikket pà ekspresident Bush....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar