søndag 26. juli 2009

Uhell...

Min sòster var her i sommer, dvs. for et par uker siden...
Vi var pà et tivoli med barna..(hennes datter og min sònnesònn)

Pà vei hjem ville noen ha noe à spise...

Lille Elias (4) hadde lagt seg i sin lillesòsters barnevogn..han ville ha en "slice of" pizza...Det fikk han, og han spiste det ikke...for det gjorde pappaen....

Min sòster, med mann og datter (7) gikk til "Pinetaen"...en nydelig hage og ristorante...For à spise pizza...

De àt, da det sa "knakk"....og min sòster brakk en tann pà en pizza....?

Pà vei hjem...I Roma...gikk hun til tannlege...(Helvdigvis er det noe som heter Europeisk reiseforsikring)..

Min sòster fikk henvist en tannlege...som sa....

Rolig... jeg har vàrt tannlegen til kona til Gadaffi...(gàr det an???)

Det gjòr hvist det.....det kostet henne 5000 NOK...

Nà kommer papirarbeidet.......

2 kommentarer:

  1. Sofie knakk også en tann, en som stod på stift. Tannlege i Martina Franca ble konsultert og etter to besøk var det fikset. € 150,- Det er visst prisforskjell fra Roma til Puglia. Våre naboer fortalte at de hadde sett et innslag på TV der turister i Roma hadde betalt € 15 for en cornetto, en kaffe og en juice.

    SvarSlett
  2. Ja, det er helt vilt...men hun màtte ta den tannlegen som reiseforsikrngen tilbydde..

    SvarSlett