lørdag 18. juli 2009

Hverdagsliv..

Jeg har ikke vàrt flink med bloggen i det siste..det skyldes mange ting...det er varmt som fanden...det har vàrt masse mennesker..jeg er enig med Livar ..akkurat nà..
men ting kommer..
I dag sa min mann, det er din skyld at vi ikke har basseng..da ble jeg litt harm.. det var det fòrste jeg sa for 4 àr siden........

Det var for og imot, siden vi har sjòen like nedenfor..I àr er det blitt gasebo, paviljong...den ble bra tilslutt, med nye utemòbler og lamper..

2 dager etter de siste reiste, ble vi (Dino og jeg) syke (flonsa)..Det passet jo bra, siden vi var alene...

2 kommentarer:

  1. Her ble det leting i de små grå og på PC. Jeg hadde fått det for meg at du bodde i Caserta, men nå forstår jeg at det er Mondragone. Er det "betalstrand" rett nedenfor dere?

    SvarSlett
  2. Hei,Livar..
    Vi bor 150 meter fra sjòen, det er flere km. med strand. For hver 3. lido (betalstrand) er det 1 fristrand.

    SvarSlett