torsdag 21. mai 2009

Endelig fremme..endelig hjemme..

Etter mange timer i bil, var vi endelig fremme...natt til 20.mai..
Hagen og plantene var godt stelt..Gjort av gode venner og naboer..Takk til dem. Neste dag fikk vi velkomstkake..

I dag 22. mai kom kasser med tomatplanter og basilikum..Jeg vet ikke om det er for sent i sesongen..Jeg var i Norge 1 mnd. lenger enn planlagt..

Det eneste som ikke var stelt, var gresset..Men det var min egen skyld, som hadde satt klipperen i garasjen, istedet for boden..Gresset var grodd en halv meter siden 30. mars.

I dag har jeg vondt i ryggen, men det er OK.

Pina ved siden av, savner guttene.. De kommer. En i juni, en i juli og en i august..
Om fjerdemann vet jeg ikke enda...

I kveld kommer Alfonso og skal innstallere ny datamaskin, med norsk tastatur.

Min mann er i Napoli med sin bror, og jeg steller og stuller i huset, med ting jeg har tatt med fra Norge..

Catarina nabo fikk norsk laks, noe hun ble veldig glad for. Jeg har alltid med norsk laks, hver gang jeg reiser ned hit.

Alt er fredelig og godt..

Jeg tenker, nyt dette, mens du kan, for livet kommer ikke i reprise.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar