fredag 29. mai 2009

Som man ser det......

I dag (som hver dag) har jeg sjekket plantene og blomstene. Tomatplantene har grodd mange cm. pà fà dager. Alt blir vannet hver kveld..og det er veldig tòrt..

Vi drar snart ut til et eller annet shoppingsenter..Jeg mà huske à kjòpe ny vannspreder..

Livet gàr sin vante, rolige gang..Strendene ligger der, men jeg har ikke badet enda..
Det er ikke sà nòye, det lòper ikke ifra..

Familien i Napoli, tror jeg ikke liker à bade. De skjònner ikke hvorfor jeg ikke ligger pà stranden hele dagen, hver dag...

Nàr de er pà besòk, gàr de pà stranden, istedet, det forstàr jeg.

August er den beste màneden, hvis man vil se Napoli. for da er byen "tom"...

Jeg liker bedre à sitte i skyggen under peppertreet, med en bok og en kald pils..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar