lørdag 2. mai 2009

Marco...snart psykolog...

Amalfikysten er en opplevelse...Men hvis man lider av høydeskrekk, så er det beste å kjøre fra... Vietri Sul Mare til Sorrento...fra øst mot vest, for da kjører man på innsiden av veien..

Jeg har kjørt denne strekningen mange ganger, og jeg lider av høydeskrekk, som bare blir verre og verre med årene...

Siste gangen kjørte vi en annen vei... Over fjellet, og traff kysten ca. midt på..Den siste delen var på yttersiden av veien ( noe jeg ikke visste ) Jeg får mange tanker i hodet,.. i høyden. Tenk hvis bremsene ryker, tenk hvis sjåføren får et ille befinnende og jeg tør ikke kjøre selv for da svimler jeg..

Marco er snart utdannet psykolog..Før vi skulle utfor, så sier jeg til Marco...Hva skal jeg gjøre, gi meg et godt råd..du kan bruke meg til hovedoppgaven din til eksamen....

Marco sier, "du må bare prøve å slappe av, og ikke tenke på det" Jo takk, Marco...akkurat det, visste jeg fra før...prøve å ikke tenke....

Det endte med at jeg måtte sitte med et badehåndkle over hodet, hele veien ned..

Marco ble lei seg, da han ikke kunne være til noe hjelp, så han kjøpte en is til tante, som plaster på såret.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar