fredag 5. juni 2009

Confusion...

Onkel Salvatore ringte fra Sicilia..Come va...Det ble mye prat..noen ganger skjònner jeg ikke alt..Dvs. jeg skjònner ordene, men ikke meningene..

Gianluca skal gifte seg i september, men ikke i Palermo..En og en halv time med bil
herfra..Tante Lia er i Palermo, men er pà vei til Tropea, for à sjekke ...Pà vei til Roma mà hun passere
Mondragone, men har ikke tid denne gangen, bla, bla..

Tante Serafina har flyttet fra Palermo til Carini, for der er alt billigere..bla. bla..bla..

Dette er min italienske familie..I Napoli har svoger Alberto flyttet inn til svigermor, fordi han er uten jobb...

Imorgen kommer Adele...pà helgebesòk..
Pino har husarrest...Principessa Patricia lever lykkelig...
Annarella har malt leiligheten oransje....

Jeg sitter her, og kan ikke noe annet...

Giovanni og kone er gravide for 4. gang. bla. bla bla..
Iolanda har fàtt jobb, for mannen er reist....

I Quartiere Spagnolo er Gesualda i farten som vanlig..
Carmela krangler...

Dette er bare forbokstaven..

Jeg er norsk, og er vokst opp med ei ku og 4 hòns.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar