tirsdag 9. juni 2009

Huleboeren i Amalfi...


Inne i den sorte buen helt til hòyre, er det et hull i klippen. Hullet er hòyt oppe pà bakveggen, og man mà ha stige for à komme opp.

I hullet var det et usselt sengeleie, noen flasker vann, og et par plastikkposer..

Jeg sà stigen ved en tilfeldighet, da jeg gikk over til stenene ved siden av, for à se om man kunne bade derfra..

Jeg mener ikke à snuse i andres privatliv, men stigen sto der...

Tilbake til parasollen, sa jeg til de andre..Kom og se noe rart...

Da vi kom etter en liten stund bort dit, var stigen vekk..Den var trukket opp i hullet.

Kanskje huleboeren bare var ute og badet, kanskje han sà meg, kanskje han là under naboparasollen. Det vet ingen, men iallfall, nà var han gàtt hjem, for à slenge seg litt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar