torsdag 11. juni 2009

Livets gang.....

I gàr ringte det pà dòra, og en kvinne kom. Det tok noen sekunder fòr jeg kjente henne igjen..Hun var blitt gammel..Minst 10 àr pà under 1..

29.sept, som er navnedagen til Michael, dòde Michael....Ikke min Michael men "onkel"
Michael. Min sònn var blitt kjent med ham flere àr tidligere ved en tilfeldighet..

Vi ble venner. Han og kona og vàr familie..De bodde ikke sà langt fra oss..i Gaeta.

Vi hadde ringt mange ganger fra i fjor hòst, uten à fà svar. De er kanskje tilbake i USA, eller sà er de pà en eller annen tur..

I mars, sa min mann til Sammy, har du hòrt noe fra Michael, jeg har pròvd à fà tak i ham i et halv àr...

Du fàr ikke tak i ham, det gjòr ingen, han er dòd.....

Vi fikk kontakt med kona til slutt....det tok lang tid, av grunner som jeg ikke skal gà inn pà nà...

Men hun kom..vi har kontakt, og hun kommer igjen...Livet mà gà videre..

Jeg tenker pà det hun sa...

Jeg kommer aldri over Michael... Hadde han bare vàrt cattivo (slem) sà hadde det gàtt lettere...

Men det var han ikke....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar