tirsdag 9. juni 2009

Flause...

Ting gàr ikke alltid som man ònsker, eller hàper, eller tror, eller regner med, eller tar for gitt..
Ting kan ogsà skuffe, drite deg ut, gjòre deg flau, ònske at jorden àpnet seg, tenke at hva fanden var nà dette godt for...

Det var pà Capri, ikke at jeg sà henne komme, men at jeg hadde lyst til à lòpe..fort hjem igjen...

Min sòster kom, med badetòy og diverse..Jeg kom ogsà, med nye falske negler, nye hòye sko, ny frisyre, nye klàr, og tenkte skal man pà tur, sà skal man.....

Pà Capri er det en strand, som ikke har sand, men bittesmà steiner..Min sòster som pà dòd og liv ville bade..(hvorfor,det lurer jeg pà enda).. gikk til stranden..Som en god vertinne sà màtte jeg fòlge med.. pà hòye sko og med falske negler...

Langs strandbarene satt fintfolk i bòtter og spann..Javel, jeg er ogsà fin i dag, tenkte jeg i min enfoldighet..

Disse steinene gjorde at skoene satte seg fast, og jeg falt sà lang jeg var..Alle 10 neglene fikk jeg heldigvis reddet, med à falle pà magen med armene opp.

Til stor forlystelse for tilskuerne. Noen lo til og med...Pokker til sòster som fikk narret meg til à gà pà stranden, istedet for i dyre butikker..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar