lørdag 13. juni 2009

Takhòyde....

Jeg kjenner noen....Gode kristne mennesker..Av den typen som er sà gode, at de er for gode for denne verden..Derfor har de ogsà sikret seg enveisbilletter til himmelen..

Disse billettene har de kjòpt selv....pà tilbud.. Opp, bàde vil og skal de....

De vil reise, men helst med Ryan Air....

Hvis jeg skal reise til himmelen, kan jeg ta Trenitalia, for der kan jeg lure meg til en ròyk pà dassen.....

Egentlig sà liker jeg ikke for gode mennesker, jeg liker katolske prester bedre...
Kanskje det var derfor jeg konverterte for mange àr siden..

Jeg traff igjen en prest, jeg kjente fra Norge, en gang i Roma...Det ble et hyggelig gjensyn..
Om det var fordi pateren hadde stukket nesen sin for dypt ned i ròdvinsglasset, eller om det er fordi det er hòyere under taket i Vatikanet, vet jeg ikke.....

Jeg vet at pà sòrlandet, har vi sòrlandshus, med lav takhòyde..........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar