fredag 12. juni 2009

Savnet...

Jeg trodde at det bare var min mor, som het, kjerringa mot stròmmen..(det er ikke vondt ment)..

Men Peppe heter ogsà kjerringa mot stròmmen...Hvis man snakker eller diskuterer med Peppe, sà mà man alltid huske à si det stikk motsatte, av alle ting. Da er Peppe helt enig..Hvis noe skal gjòres, sà mà ordene legges i munnen pà Peppe, slik at det til slutt blir han som har funnet pà dette. For da kan man si.. Peppe, for en god idè....

Peppe er en hyppig gjest..Min mann og Peppe trives i hverandres selskap..De mòtes flere ganger om dagen..

I gàr kveld satt vi ute, bare oss to. Det er tydelig at det blir litt ensomt noen ganger,
og all verdens kjerringer mot stròmmen, er ofte savnet..

Min mann sa.. Jeg skjònner ingenting..hvor ER Peppe.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar